Τετάρτη, Οκτωβρίου 12, 2005

Αν εισασταν ο τελευταιος ανθρωπος στη γη?

Ξυπνας το πρωι, ετοιμαζεσαι να πας στην δουλεια/παραλια/ψωνια και παρατηρεις οτι στους δρομους δεν υπαρχει κανεις αλλος. Εισαι τελειος μονος - ο τελευταιος ανθρωπος στη γη...

Αναρωτιεσαι τι επαθαν οι υπολοιποι. Εσυ τι κανεις? Τι 8α φας? Ρευμα δεν υπαρχει. Μπορεις να πας οσο μακρια μπορεις με το αυτοκινητο. Δεν μπορεις να πεταξεις. Λυπασαι που δεν θα πας ποτε στις πυραμιδες, στις ζουγκλες του Αμαζονιου, στις ασπρες παραλιες του Ειρηνικου. Ειναι τοσο μακρια...

Ντυνεσαι? Τι ρουχα φορας? Γυρνας γυμνος στους δρομους? Εχει σημασια? Προσπαθεις να αφησεις καποιο μηνυμα σε περιπτωση που ερθει καποιος σε ενα μηνα, χρονο, αιωνα? Ποιοι σου λειπουν? Φιλοι, οικογενεια, αγνωστοι? Απολαμβανεις την απολυτη ησυχια? Βαζεις μουσικη στο τερμα?

Πιο πιθανο? Μοιραζεσαι το λεκανοπεδιο με αλλα 4 εκατομυρια και ανυπομονεις να το σκασεις καπου για να εισαι μονος...

2 Comments:

At 12:48 μ.μ., Blogger Unknown said...

exeis dei to Code 46? Kapos etsi ksekinaei!!!

 
At 2:29 π.μ., Blogger Mikrouli said...

Εγώ εάν έμενα μόνο μου θα είχα μεγάλο πρόβλημα...
Ούτε γάλα, ούτε παιδάκια να παίξω, ούτε..... σχολείο!!!
ΓΙΟΥΠΙ!!!
Τελικά μια χαρούλα θα πέρναγα!!!
Όλη μέρα playstation, μουσική (αφού δεν θα είχα ρεύμα, μπαταρίες) και άραγμα...
Μα, τι είναι αυτό που βλέπω...
Φωτιά;
Α, μάλλον ιδέα μου είναι!!!
Λες να μην είμαι μόνο μου τελικά;
Λες;;;

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home