Σάββατο, Σεπτεμβρίου 10, 2005

Μπύρα με το λίτρο και δείπνο στα 10,000 μέτρα


Λατρεμενοι φιλοι μου, μετα απο λιγες μερες ταξιδι παλι πισω μαζι σας.

Τα highlights του ταξιδιου? Η μπυρα! Βελγικες και γερμανικες. Ο γνωστος φιλος James ηπιε γυρω στα 15 λιτρα μπυρα σε 3 μερες...

Στα δεξια βλεπετε πως σερβιρουν την μπυρα εκει μακρια. Το κατασκευασμα χωραει 3 λιτρα μπυρα. Διαθετει βανα στο κατω μερος για να τρεχουν τα ποταμια της μπυρας. Για να καταλαβαιτε το μεγεθος του εργαλειου, κοιταξτε το ταπεινο ασπρο μινι στο βαθος της φωτογραφιας.

Μετα για το ταξιδι της επιστροφης. Δειπνο στα 10,000 μετρα - λιγα μακαρονια και κρεμ καραμελε - μιαμ μιαμ..

Απο κατω οι Αλπεις. Λιγο σκονισμενες, περιμενουν τα πολλα χιονια..

3 Comments:

At 2:06 μ.μ., Blogger asymmetrisimo said...

ναι καλά - όλο να παραπονιέσαι, "πήζω, λιώνω, με ταλαιπωρούν, σκλάβος είμαι, με τρώει ή ξενιτιά..."

Αχμ...

 
At 3:02 π.μ., Blogger notorious said...

Χμμ... Το "λιώνω" δεν μου φαινεται οτι το εχω χρησιμοποιησει προσφατα. Ευχαριστω καλε μου asymmetrismo για την υποδειξη...

Μηπως να τυπωσω κανενα t-shirt με τα παραπανω να μην μαλιαζει και η γλωσσα μου?

 
At 12:55 μ.μ., Blogger asymmetrisimo said...

:) αν τυπώσεις T-shirt, είμαι μέσα, θέλω κι εγώ ένα! Μάντεψε που είμαι τώρα...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home